-->

Saturday, November 6, 2010

သာေကတ မွာ စာေ၀လို႕ အာဏာပိုင္ေတြ တားခံရတဲ့ လူငယ္ေတြအေၾကာင္း

သာေကတမွာ မဲမေပးေရး စာေတြျဖန္႕ေ၀တဲ့အုပ္စုက မထားထားျမင့္ရဲ႕ ေျပာစကား

သာေကတျမိဳ႕နယ္ထဲမွာ စာေ၀တာ။ ရန္ေျပ (၇) လမ္းထိပ္မွာ ေရာက္ေတာ့ က်မတို႔ေတြဟာ ဥပေဒနဲ႔ ညိစြန္းတယ္ဆိုျပီး ရယက ႐ံုးကိုေခၚတယ္။ ျမိဳ႕နယ္မႉးေရာ၊ စခန္းမႉးေရာ သူတို႔ အင္အား ၂၅ ေယာက္ေလာက္ရွိတယ္။ ဆိုင္ကယ္ေတြနဲ႔ေရာ ကားနဲ႔ေရာ။ လိုက္ခဲ့ပါ။ အေရးမယူပါဘူးဆိုျပီး ရယက႐ံုးကို ေခၚတယ္။ က်မတို႔က ၅ ေယာက္ထက္ေက်ာ္တဲ့အတြက္ ဥပေဒနဲ႔ ညိစြန္းတယ္။ ဒီစာကိုလည္း ေ၀ခြင့္မရွိဘူးဆိုျပီးေတာ့ ေနာက္ထပ္ထပ္ျပီးေတာ့ မလုပ္ပါနဲ႔လို႔ပဲေျပာတယ္။ ေျပာတာေတာ့ ေကာင္းေကာင္းပဲ ေျပာပါတယ္။ ထပ္လုပ္ရင္ ဥပေဒအရ အေရးယူမယ္ဆိုျပီး က်မတို႔ကိုေျပာတယ္။ က်မက ျမိဳ႕နယ္မႉးကို ျပန္ေမးတယ္။ အဲ့ဒါဆိုရင္ ၅ ေယာက္ထပ္ ေက်ာ္တယ္ဆိုရင္ ၂ ေယာက္ထဲဆိုရင္ေရာ ေ၀ခြင့္ျပဳမလား ဆိုေတာ့ ခြင့္မျပဳဘူးတဲ့ အဲ့ဒါဆိုရင္ သူမ်ားအဖြဲ႔အစည္းေတြက်ေတာ့ ေ၀တယ္ က်မတို႔က်ေတာ့ ဘာလို႔တားသလဲ ဆိုေတာ့ သူတို႔က တရား၀င္ ေရြးေကာက္ပြဲ၀င္မယ့္သူေတြမုိ႔လို႔ ေ၀ပိုင္ခြင့္ရွိတယ္။ က်မတို႔ကေတာ့ အခြင့္မရွိဘူးလို႔ ေျပာတယ္။ က်မတို႔ကို ေခၚတာက ၁၀ မထိုးခင္ေလာက္က။ ၁၁ နာရီေက်ာ္ေက်ာ္မွ ျပန္လႊတ္ေပးတယ္။ ပစၥည္းေတြ သိမ္းတာေတာ့ မရွိဘူး။ ဓာတ္ပံုေတြေတာ့ ေတာက္ေလွ်ာက္႐ိုက္တယ္။ ရယက ႐ံုးမွာ မွတ္တမ္းတင္တယ္။ က်မတို႔ကေတာ့ ဘယ္လိုပဲ တားတား ဘာအခက္အခဲရွိရွိ လုပ္စရာရွိတာလုပ္မွာပဲ။ ဆက္လည္း ေ၀မယ္။ အခုလည္း က်မတို႔ ၇ ေယာက္လံုး ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့ ပါတီမပါရင္ မဲမေပးပဲ ေနႏိုင္ခြင့္ရွိတယ္ဆိုတဲ့ စာပါတဲ့ အကၤ်ီေတြ ၀တ္ထားတယ္။ စာရြက္ေတြ မကုန္မခ်င္း က်မတို႔ ေ၀မယ္။ လူထုကိုလည္း က်မတို႔ ေျပာႏုိင္သမွ် ေျပာသြားမယ္။

အန္အယ္လ္ဒီလူငယ္ေတြ လုပ္နိဳင္သမွ်လုပ္ေနၾကပါတယ္။ ျပည္သူေတြလည္း မနက္ျဖန္ေရြးေကာက္ပြဲကို မျဖစ္မေန သပိတ္ေမွာက္ၾကပါလို႕ တိုက္တြန္းခ်င္ပါတယ္။ စစ္က်ြန္အသက္သြင္းမဲ့ ဥပေဒနဲ႕ စစ္အစိုးရကို တရား၀င္အစိုးရ ျဖစ္ေအာင္ ကူညီမႈေတြမလုပ္ၾကပါနဲ႕၊ မျဖစ္မေန မဲရံုကိုသြားရမယ္ဆိုသြားပါ။ ေတြ႕သမွ် အကြက္ေတြ အကုန္သာျခစ္ဗ်ာ အားလံုးပယ္မဲျဖစ္ေအာင္သာလုပ္ ဒါဆိုသင့္တာ၀န္ေက်ျပီ ။ မသြားပဲ ေနနိဳင္ရင္ အေကာင္းဆံုးပါပဲ ။ မွတ္မိတယ္ေနာ္ နိဳ၀င္ဘာ ၇ ရက္တဲ့

အညာေႏြတမာေျမ

No comments: